יום עיון למערכת החינוך, בתי ספר, מוסדות להשכלה גבוהה ומוסדות להכשרת מורים
חלק א': שעה וחצי- יצירת ראפור כבסיס לתקשורת
נלמד ליצור כימיה עם אנשים בכלל ועם התלמידים שלנו בפרט –
ראפור בצרפתית:( Rapport ) – יצירת כימיה אנושית כשלב ראשון לכל תהליך תקשורתי אפקטיבי בין אנשים ולהובלה לכיוון רצוי עבור כל הצדדים..
תבניות שפה – מסתבר שיש 14 תבניות שפה שאנחנו משתמשים בתקשורת עם אנשים בין בצורה מודעת ובין בצורה לא מודעת – נכיר חלק מהן.
ערוצי חישה מועדפים – ראייתי, תחושתי ושמיעתי.
מסתבר ש- 45% מהאוכלוסיה ערוץ החישה המועדף שלהם הוא ראייה- נלמד לזהות את המילים שמבטאות את ערוץ החישה המועדף של בן שיחינו. (למשל :"זה לא נראה לי!" = חזותי, "אני מרגיש שזה יכול להצליח!" = תחושתי(
אמונות מגבילות- נלמד לזהות ולהתמודד עם מחשבות אוטומטיות שליליות אצל בני נוער כגון :
"הכל או לא כלום"- חשיבה שחור/לבן,
"תמיד זה ככה" – חשיבה במונחים של תמיד או אף פעם,
"חצי הכוס הריקה" – לראות את הצד השלילי בכל דבר,
"אני חייב/ת" במקום "אני רוצה" או "אני בוחר/ת".
לחץ כאן להרשמה לקורס
חלק ב': שעה וחצי – אסטרטגיות
מודל האסטרטגיה- מה זו אסטרטגיה וכיצד ניתן להפעיל אסטרטגיה להשגת תוצאה מיטבית
הכרת דפוסים (אסטרטגיות) אצל אנשים שאנחנו מתקשרים איתם.
יצירת ראפור והובלה ללמידת אסטרטגיה חדשה – מיטבית עבורם.
חלק ג': שעה וחצי – הסינרגיה של חלק א+ חלק ב' : תקשורת בקבוצה
מטאפורות ודימויים – כלים ליצירת היענות ומוכנות – ראפור קבוצתי
משוב אפקטיבי
פרזנטציה ועמידה מול קהל- הכרת מודל ארבעת סגנונות הלמידה להשגת פרזנטציה מנצחת:
יום העיון באורך של 6 שעות ( 4 יחידות של שעה וחתי כל אחת) שתלווה בהדגמות ובתרגול מעשי של הקהל